четвъртък, 26 юни 2008 г.

... ... ... - 2

Националистите на Боян Расате крещат:

Съд за гейовете, смърт за педофилите

Църквата няма да прави контрапарад, но благославя всеки, който го свика

Силвия Николова

в. "Монитор", 26 юни 2008 г.

Да се увеличат драстично наказанията за педофилия, а при особено тежки случаи да се прилага и смъртно наказание. Публичните изяви на хомосексуалистите да залегнат като престъпление в Наказателния кодекс. Това поискаха в декларация вчера хората на Боян Расате от Българския национален съюз. По думите им под нея са обещали да се подпишат бившият ректор на Софийския университет проф. Боян Биолчев и бившият главен прокурор Иван Татарчев.
Вчера момчетата на Расате организираха конферениця в София като контраудар на организирания от Българското гей общество “Джемини” парад в столицата в събота. Националистите поискаха кметът Бойко Борисов да забрани парада, за който е дал разрешение преди седмица.
Щом кметът на Варна не се уплаши и спря парада на гейовете през миналата година в града си, и Борисов следва да го направи, заяви главният секретар на БНС Пламен Христов.
Джемини" е
вредна паразитна организация, с която е под достойнство ни да разговаряме. Тя действа нагло и агресивно, и насажда погрешна сексуална ориентация на българското общество, категоричен бе той. Сподвижникът на Расате се позова на данни от международни изследвания, според които над 70 % от педофилските престъпления в Европа са извършени от практикуващи хомосексуалисти.
Гейовете са явление, което изкривява нормалния морал
, заяви и лидерът на съюза Боян Расате и добави, че има подкрепата както на ислямските, така и на християнски религиозни общности, и на организация „Шалом" срещу планираната изявата на хората с нетрадиционна сексуална ориентация в събота.
Има редица проблеми, които съпътстват ежедневието ни, но не трябва да прибавяме и проблемите с хомосексуализма и педофилията, каза
още Боян Расате.
На кръглата
маса вчера, която бе обявена, като част от седмицата на нетолерантност към хомосексуалносттае и педофилията, присъстваха и представители на политическа партия "Народ", община Витоша, Съюзът на комунистите и още шепа други малки формирования на националисти от другите градове на страната.
Б
ългарската православна църква няма да излиза с официална декларация срещу гей-парада, защото времето до събота е малко, а това може да стане само на сесия на синода, заяви неговия говорител Русенския митрополит Неофит. Всеки от архиреите може да сподели своето възмущение от това, което се случва в нашата столица, каза той по повод декларацията на Варненската митрополия, с която духовниците излизат срещу подобни изяви. Според него българското общество е ориентирано по отношение на гей-изявите и ще реагира. По думите му хомосексуализмът е грях и не можем да го поощря
ваме.
Излизането на тези хората организирано на улицата ще предизвика недоволството на вярващите християни. Ние не можем да спрем никой, ако реши да отиде и протестира срещу тях, макар, че собствен контрапарад няма да правим. Във всички случаи това явление ще съблазни мнозина, но най-вече децата и подрастващите – най-ценното нещо в обществото ни. Затова не бива да сме безразлични към организирания грях, безкомпромисен беше митрополит Неофит.

Решетки за различните по времето на Живков

Строг тъмничен затвор до пет години затвор и принудителен труд отнасяха хомосексуалистите по времето на Тодор Живков, припомниха запознати. Санкцията е залегнала в Наказателния кодекс от 1952 г. и е по образец на налаганите в бившия Съветски съюз. За разлика оттам обаче, те не са изпращани в лагери, нито са лекувани принудително в психиатрия заради нетрадиционната си сексуална ориентация. Властта обаче е намирала повод да ги натика там по обвинения в други престъпления.
Наказателната мярка срещу хомосексуалните е свалена от НК едва пред 1974 г. През 1983 г. по настояване на военния сексолог и психиатър д-р Илия Врабчев отпада задължението хомосексуалните момчета да служат войници, не ги взимат дори в “Строителни войски”.

Сексологът д-р Илия Врабчев:

Придобитият в ранна и късна възраст хомосексуализъм е лечим

Според Световната здравна организация хомосексуалността е особен вариант на човешката сексуалност. Това означава, че става дума за нещо особено, което в даден аспект може и да не се разглежда като заболяване. Важна е гледната точна на лекаря. Ние лекарите не казваме за нещо, което е различно от обикновеното, че е нормално или ненорамлно, но казваме, че то е неприсъщо. Следователно, щом то не е присъщо, от гледната точка на медицината, в широк аспект то следва да се приеме като болестно състояние.

В природата животът продължава чрез половото общуване между един мъж и една жена. То се нарича хетеросексуално половото общуване, наричано в обеществото нормално. Другото не е природоцелесъозно. Това обаче съвсем не означава, че трябва да клеймим гейовете и лесбийките, да палим клади и да мятаме в тях вещици. Хомосексуалността, като феномен, от гледна точка на сексологията, бива вродена или придобита. При вродения тип имаме въздействия на зародиша по време на вътрешноутробното развитие, които променят нервноцеребралните структури на неговия пол. Физиката може да е оформена по мъжки тип и структурите да функционират по мъжки тип след ражданети. Но може да се случи и обратното – вътрешноутробно телесният пол на зародиша да е мъжки тип, но нервноцеребралнине структури да се оформят в женски тип. И обратното – женски зародиш с мъжки структури.Има и ранно придобита хомосексуалност, това става до 5-годишната възраст на детето. Случва се по метода на грешното отпечаване при оформяне на т.нар. психично съзряване на детето през тези години и на самоопределянето му към кой пол принадлежи. Към 7-а година най-късно става ясно каква ще бъде неговата сексуално-социална роля. Ранно придобитата хомосексуална ориентация е в резултат на грешно възпитание, липсата на мъжа на майката в семейството или на тези, които възпитават децата. За съжаление, у нас повечето са все жени. Друг критичен период е юношеството, когато момчето става юноша, а момичето – девойка. В ранния пуберитет може да стане превключване от хетеросексуално към хомосексуално – момчетата се учат взаимно да мастурбират, момичетата – да се целуват. Към края на пуберитета започват първите полови контакти. Тогава едно момиче може да бъде прелъстено от жена, а едно момче от мъж. Или пък, едно момиче е станало обект на сексуална агресия от страна на мъжете или един младеж започва неуспешно половия си живот, резултатът е момичето намразва мъжете, а младежът започва да се срамува от жените. Това вече е късно придобита хомосексуалност.Не се лекува вродената хомосексуалност. Много трудно, но не е невъзможно, е да се излекува раннопридобитата. Лекува се от гледната точка на сексологията, а не от гледната точка на психиатрията. Лекува се добре късно придобитата сексуалност. Ако някой иска да се лекува, това трябва да стане с неговото решение и убеденост. Няма ли ги, нищо не се получава.Еднахомосексуалностне не пречи никому, когато тя е лично индивидуална.Какво прави човек в леглото си, е лично неговаработа.Важното е какво дава една човешка личност на обществото. Но, когато нещо, което излиза извън личното и индивидуалното, и се парадира с него, то обществото се покварява, защото се прави пропаганда сред подрастващите, гейпарадът ще направи точно това. Хомосексуалните имат права, като нас, да се парадира е излишно.

Нов превод на Библията оправдава еднополовия секс

Нов превод на Библията, направен от австралийката Ан Найланд, реабилитира хомосексуалността. Последва кампания на свещениците в енориите, в която под формата на беседи те подчертаваха, че в специалистката по древни езици от университета в Сидней вероятно греши, съобщи испанският вестник “Еспресо”.
От текста на Ан Найланд става ясно, че хомосексуализмът не е грях и че гръцките термини, описващи погиналите заради греховността на жителите си градове Содом и Гомора, всъщност са били неправилно интрепретирани.
Преди две години преводачката поиска да стане пастор в англиканската църква като майка си, но не й разрешиха, защото била разведена. В края на 2007 г. тя разбуни духовете с книгата си “Източникът”, в която обвини преводачите на Светото Писание от арамейски на древногръцки език, че са натоварили думите с различно значение, за да представят жената като подчинена на мъжа. В началото на 2008-а тя публикува и ръководството “Изучаване на Новия Завет за гейове, лесбийки, би- и транссексуални”.

Няма коментари: